Ledig = gofrulle!

Mackor direkt inspirerade av "kullen"-festen som hölls ett par gånger i student-ghettot Ålidhem. Med mozzarella, tomat, basilika och mosad avocado, smaksatt med citron och salt. En ganska så oslagbar kombination. Ger mig vårkänsla!



Brödet är köpt på Paul-bageriet på Marylebone High street och när jag stod i disken, fast bestämd att inte falla för frestelsen att köpa gofika, blev jag ju självklart trollbunden av dom här små raringarna.



Pain au chocolat i miniformat!

Och dom var ju så små, så jag köpte två..!

Kommentarer
Postat av: Empa

Saknar!!! Du vart e kycklingen....Ser mumsigt ut i varjefall, hmmm undra om kullen festen funkar genom skype, vi sitter på valfri kulle o äter god macka :S Nej, skulle bara va patetiskt. Kramiz på dig

2011-05-12 @ 16:36:49
Postat av: mamma

dit går vi när vi kommer ner...kramar

2011-05-14 @ 12:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0