Enligt efterfrågan...

... kommer en liten bild som visar lite lägenhet. Ja, för er som behagar komma och hälsa på mig, så ni kan få ana mysiga frukostar och långa middagar vid ett rustikmålat bord i kanske världens bästa stad (depending on the värld, probably in the top three!).

Jag har två saker att säga om denna bild.



Nummer ett: Ser ni den stora fina växten på bordet? Den stora alltså! Visst är den fin! Det är en Jalapeno, införskaffad på Farmers' Market. Jag vet att alla inte tycker sånt här är spännande, men jag anar att vissa gör det. Uppdatering på denna skönhet kommer definitivt när (rättning; om) hon givit frukt!

Nummer två: Tulpanerna påminner mig om en sak. När jag var på Waitrose och köpte blommorna köpte jag också en extra blomkvast (för endast £2,99). Inte till mig. Inte till någon jag känner. Jag är nämligen med i Anonyma klubben (sa hon stolt!). Jag bad kassörskan att ge blommorna till vem hon ville. Nån som kanske såg ut att förtjäna det. Nån som kanske såg ut att behöva det. Någon som helt enkelt kanske skulle uppskatta en liten bukett rosa blommor en dag som denna. Lite förvirring utlöstes, men hon såg mycket uppspelt ut att få ge bort blommorna. Resultatet av detta är tre glada personer; Kassörskan som får ge bort en liten present, den personen som en vanlig jäkla torsdag plötsligt får blommor av kassörskan i mataffären och så jag som känner mig både lurig och ganska snäll!

Hitta på något liknande så är du också med i Anonyma klubben!

Kommentarer
Postat av: mamma

mysigt...puss

2011-05-14 @ 12:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0