Hetaste dagen i London

Jag hade tur, ledig! Det har varit otroligt varmt senaste veckan. På jobbet har enda lättnaden varit korta stunders besök i ostrummets svalkande 10 grader. Plötsligt blev ostarna ännu mer intressanta..!

Jag skulle till parken, men ville köpa en bok först. En.

Det blev fyra. Vadå, tre pockets för priset av två! Och sen fick man ju ännu en bok billigare vid kassan, just för att man redan sprängt sin budjet! Den tar vi, tänkte jag förstås.

Slumpen och hettan fick mig att närmast kollapsa i Green Park. Där kan man hyra solstolar för en och femtio i timmen, och då får man ställa stolen i skuggan också om man vill. Pjuh. Fyra timmar tog jag, rakt av. Lätt.



Av med svettskavande tofflor och in i bokhavet. Jag tog den tunnaste först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0