Jag och Leif GW Persson...

Har hängt i parken idag...

En sådan där otroligt skön dag har det vart.



Käkade lyxfrukost; Pain au chocolat (ok, gårdagens från jobbet men dock!), kaffe, jordgubbar, toksöt mango och det bästa av allt: Kokosyoghurt! Min absoluta favvo. Handlade den på jobbet, märket heter Vardon och den var ju ljuvlig!

Sedan prommis till parken, de senaste dagarna här i London har varit fantastiska, 20-25 grader har jag hört. Men inte upplevt särskilt mycket, då jag stängt in mig på jobbet. Regent's Park ligger ca 5 minuters gång hemifrån.



Så dagens aktivitet (eller snarare icke-aktivitet) var ju självklart häng i parken.



Med Leif.



Och Londons himmel. Letade nämligen efter moln.



Hittade ett! Till slut (är ni avundsjuka än?).



Jag och Leif fick besök.



Hon tvekade ju nå jävulskt innan hon vågade flyga iväg och jag äntligen kunde önska mig fler av dessa dagar och då dessutom med sällskap av mina goa vänner som sitter och är avundsjuka på mig hemma i Sverige..!

Kommentarer
Postat av: Susanne Johansson

Menar du allvar? Är det så där grönt i London? Du ska ju veta att vi kommer och hälsar på så snabbt vi bara kan! Vi saknar dig!

2011-04-07 @ 21:27:34
URL: http://vintagesmycket.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0